Szukaj
Pokaż / ukryj menu
AKTUALNOŚCI
PLAN DNIA
REGULAMIN
OPŁATY
UBEZPIECZENIE
GRUPY
DZIECI MŁODSZE
DZIECI STARSZE
GRUPA I
GRUPA II
GRUPA III
GRUPA IV
GRUPA V
GRUPA VI
GRUPA VII
JĘZYK ANGIELSKI
ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE
SPECJALIŚCI
PEDAGOG SPECJALNY
PSYCHOLOG
INFORMACJE/ARTYKUŁY
WAŻNE KONTAKTY
JĘZYK ANGIELSKI
QUIZ
KĄCIK DLA RODZICÓW
KONTAKT
PROJEKT "ZABAWY SZTUKĄ"
Strona główna
GRUPY
GRUPA IV
DZIECI Z GRUPY IV KODUJĄ WIOSNĘ
DZIECI Z GRUPY IV KODUJĄ WIOSNĘ
Opublikowano: 2024-04-20 19:53
, Numer artykułu: 81949
, Autor:
A.Winiarska
Poprzedni
Następny
Dzieci z grupy 4 kodują wiosnę. Przyroda na dobre budzi się do życia, jest coraz cieplej i bardziej zielono. Dzieci ułożyły obrazek wg. podanych współrzędnych, stworzyły również ciąg obrazków kierując się podaną zasadą.
Ostatnio dodane
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:24
"WIOSENNE PORZĄDKI" KONCERT MUZYKÓW Z FILHARMONII
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:17
TEATRZYK CIENI W GRUPIE II
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:08
GRUPA V W TEATRZE
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:03
METODA PROJEKTU "W WIOSENNYM OGRODZIE" GRUPA V C.D.
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 18:55
METODA PROJEKTU "W WIOSENNYM OGRODZIE" GRUPA V
7 dni
|
14 dni
|
30 dni
Ostatnio dodane
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:24
"WIOSENNE PORZĄDKI" KONCERT MUZYKÓW Z FILHARMONII
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:17
TEATRZYK CIENI W GRUPIE II
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:08
GRUPA V W TEATRZE
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:03
METODA PROJEKTU "W WIOSENNYM OGRODZIE" GRUPA V C.D.
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 18:55
METODA PROJEKTU "W WIOSENNYM OGRODZIE" GRUPA V
7 dni
|
14 dni
|
30 dni
Ostatnio dodane
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:24
"WIOSENNE PORZĄDKI" KONCERT MUZYKÓW Z FILHARMONII
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:17
TEATRZYK CIENI W GRUPIE II
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:08
GRUPA V W TEATRZE
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 19:03
METODA PROJEKTU "W WIOSENNYM OGRODZIE" GRUPA V C.D.
Publikacja: 28.04.2024r., godz. 18:55
METODA PROJEKTU "W WIOSENNYM OGRODZIE" GRUPA V
7 dni
|
14 dni
|
30 dni
Deklaracja dostępności
RSS